3, 2, 1 og klar til dagens træning. Idag bliver det på løbebånd, da en tur i skoven igår gav lidt skrammer. Lavede et styrt over en rod og var nede og rulle rundt.
Men fik da løbet 26 km alligevel og fedt at løbe i skoven i det gode vejr.
Folk var glade og smilte mere end normalt - de små solstråler kan gøre meget og et smil giver så meget igen til andre.